hr ni pi ulu yam..ingat nak mandi manda dengan seronoknyer..tp disbbkan hujan sepanjang mlm td, keadaan air di ulu yam amat mengecewakan..air yg keroh, mengalir terlalu deras, keadaan lembap yg tak menyelesakan..tp air dia ttp maintain sejuk as usual..tp sbb dah sampai, mandi je lah..tp stengah jam je..

tp yg nk cite nih pasal anak bangsa kite..aku ni bukan lah baik sgt..tp alhamdulillah lah..sepanjang aku bercintan ngan wife aku ni, tak de lah wat yg bukan2..yg boleh merosakkan jiwa raga..tp ntah lah..depa tak de perasaan malu atau rase rugi kot..nak kate dah kawen, gaya mmg mcm tak kawen pon..tp wat mcm dah lama kawen dah..entah lah..tegur dlm hati je..

tp tak ptt la kan..wat kat tpt sekeluarga nak berehat2..tenangkan fikiran hujung minggu, merapatkan ukhwah sekeluarga..kesian tgk anak2 kecik tgk perangai yg bukan2 tu..moga2 ada pihak yg akan berusaha mengubahkan keadaan panas di ulu yam seperti panasnyer prk hulu selangor hehe..amin..