wre 7994 actually da byk kali kna langgar..sampai ada yg ckp keta tu tk de ong..better bli keta baru cepat2..tp memandangkan belanjawan dah kna potong..gaji da tk masyuk mcm b4 this..postpone dulu la ek..

1st kena langgar mase kat sunway pyramid..mamat india yg langgar..tp kena bumper depan..aku dah perasan ada 1 parking kosong kat depan..aku perasan mamat india ni nak reverse..aku pun berhentikan la keta kira2 10petak prking dr parking yg kosong tu. tp ntah ape yg dia wat ngan awek dia, leh gak dia cium bumper keta aku nih..kalo nak tu yg kemek kat epan keta aku tu mamat india tu la yg buat..tp dia tu mmg kurng aja..nama budak tu Thevanesh..no tepon dia 0176488960..klo korang jumpa dia belasahkan utk aku la ek.

2nd kena langgar mase nak pi balik umh atok kt sg buloh..ader keta depan brake emegency. aku dengan pnh berkhemah pun tekan brake berdecit-decit lah..tp sempat tgk keta belakang mcm dengan rilek je menghemtam blkang keta aku..kali ni mmg truk lah..bumper belakang barai, body kemek..naseb yg sondol tu kaya..dia ganti suma..npk la ctk balik..tp 1 je poblem..gigi depan aku patah selepas 2 jam kna langgar..dia terkejut gak kot..dah rongak hehe..\

3rd kat depan umah sendiri..mase thn baru..depan rmh aku ader court bdminton yg facing ke kl..umah dah la atas bukit..so scenery very good. slalu la org wat BBQ paty kat depan umah..so mlm new year aitu ader la 1 grop cina dok wat party kat dpan umh..dlm kol1 tu..aku dgn tdgr something belanggar kt depn umh..ader 1 keta ni langgar bumper blakang keta..br je ok dr 2nd accident.truk gak la bumper tu..

4th kat hiway tol nkve shah alam. ader 1 kelisa ni dok sondol blakang keta..bekas mmt cina mlm new year tu aku ta ganti lagi..ni kena sodok lagi..naseb tak barai bumper tu..kalo barai, aku mintak ganti punya lah..

ni aku dah ada plan nk ganti both bumper dpn n belakang..dah sakit mate tgk keta..tp bile tu tatau lagi..byk lagi menda sedang menanti nih..