bukan nyer pe..bln jan gaji masuk 26hb. bulan feb masuk 11hb..bulan mac masuk 26hb..jadi dr bulan 2 nak ke bln 3 6minggu lbh tu..seksanya nak tunggu..nased dah beringat dari awal..tak la mkn megi je ujung2 bulan nih..

tp bile mengenangkan bulan 4 yg bakal mendatang nih..lagi la pening..list to do

1. Roadtax kereta = 1K

2. Duti (cukai) rumah = max 3K

3. Nak repair kereta = tak tau lagi berapa

4. Nak buat gigi = tak tau lagi berapa

Gaji mcm tu je..kalo ikut HR bulan ni dapat increament back dated dr bulan satu.. persoalannyer..berapa je kan increament..thn lepas pon 1% je..full tank keta Myvi pon tak lepas. Bonus lak dapat bulan depan..yg jelas, cita2 nak wat kitchen cabinet guna duit bonus tak dapat lah..dah beratur dah list ape nak buat..

bile nak kaya ek…


* aku nyer netbook da dapat..hehe..setelah membuat bising ngan TMNET..sbb janji depa tak tepati..mane tak sakit hati kan..